top of page

פילאטיס לברכיים חזקות

קודם כל אני רוצה לקחת רגע ולהביע את הערכתי. תודה על כך שאתם תומכים בנו בזמנים אלו וממשיכים להגיע לשיעורים, לחזק את הגוף ולהשקיט את הנפש. המסירות שלכם לגוף שלכם ולסטודיו היא מעוררת השראה ובזכותה הסטודיו ממשיך להיות פתוח ולתת לכם פילאטיס מקצועי ובית.

 

אז בנוסף לבלוג, התחלתי גם ניוזלטר (הגיע הזמן)...

והמטרה היא בין השאר:

1. לחלוק איתכם מחקרים וידע חשוב ועדכני בנוגע לתרגול ולגוף שלכם

2. לאפשר למי שרוצה להתאמן מהבית באופן הכי מקצועי שניתן דרך וידאו

3. לעדכן אתכם על חידושים ואירועים בסטודיו שלכם

 

היום אני כותב לכם כדי לחלוק אתכם תרגול שהכנתי לחיזוק הברכיים מהבית ובנוסף לשתף אתכם במידע פרקטי בנושא בריאות הברכיים.

 

ברכיים חזקות ובריאות הן חיוניות לחיינו. הברכיים שלנו משחקות תפקיד מרכזי מהפעולות הכי פשוטות ומובנות מאליהן כמו ירידה במדרגות ולא רק לפעולות מורכבות ועומסים שיש בספורט.

 

פילאטיס וברכיים - פילאטיס פופולרי בשל ההתייחסות ההוליסטית לחיזוק, שליטה והגמשת הגוף והשיטה מציעה גם מגוון תרגילים לברכיים, לדוגמה Going Up על הכסא.

היתרונות המרכזיים של פילאטיס לברכיים הם:

  1. כוח ויציבות- תרגילי פילאטיס רבים מתרכזים בחיזוק והגברת היציבות בשרירים ובמבנים האקטיביים סביב מפרקי הברכיים. עבודה שמייצרת מערכת תמיכה הכרחית למפרק.

  2. גמישות - תרגילי פילאטיס מגמישים את השרירים ורקמות החיבור סביב מבנה הברך, אלו מפחיתים נוקשות ומגדילים את טווחי התנועה במפרק.

  3. איזון מבני- שיטת פילאטיס שמה דגש על חיזוק ותמיכה של 360 מעלות, כך שכל השרירים סביב הברך מקבלים מענה שלם של חיזוק והגמשה. מבלי להפקיר או לתת העדפה לשריר ספציפי.

  4. עצימות משתנית - בניגוד לפעילות בעצימות גבוהה, פילאטיס זו שיטה המאפשרת עבודה בעצימות מאוד מגוונת ומנעד ויסות גבוהה. מה שמבטיח עבודה בטוחה לברכיים ויחד עם זאת אתגר גדול ואימון אפקטיבי שמתאים לכל אחד (גם מי שסובל מאבים).

 

הכנו לכם תרגול קצר שמתרכז ספציפית בחיזוק, הגדלת טווחים ושיפור היציבות של הברכיים.

 



 

 

בנוסף אנחנו ניתן יותר דגש כל החודש הקרוב בנושא הברכיים, שימו לב לתרגילים כמו

Thigh stretch, knee stretch, front split, going up, stomach massage ועוד…

 

חברים אתם הרבה יותר מלקוחות ואנחנו הרבה יותר מסטודיו לאימונים. אנחנו משפחה! ואנחנו והצוות גאים לתת לכם פילאטיס איכותי! תודה על האמון ושנדע ימים שקטים יותר

 

אוהבים, אדי, עדי, אלעד, בר, עיינה, מירב, שי וליטל

 

4 views0 comments
bottom of page